GOTT NYTT ÅR 2009

Ja då var det nytt år. Hoppas det blir ett trevligt sådant.

Mitt nya år börjar stillsamt. Ingen häst.... Mycket tid till vad??? Hittade lilla Tryggve förra året som jag tänkt köpa nu till årsskiftet om allt föll väl ut.

Dock började jag tveka efter en tid. Tog ett tag innan poletten trillat ner och jag fattat att Bella är borta... Det förde med sig stor sorg över hela historien och jag blev otroligt omotiverad till att bli hästägare igen. Bestämde mig för ta det lugnt ett tag och känna över vad jag vill med min ridning och hästägarskap.

Familjen tillsammans bestämde att vi avvaktar hästköp till vår-sommar. Det händer mycket på tonåringarnas front nu och det kommer kosta slantar.
Dottern åker till England i tre veckor på språkresa i juli. Sonen håller på med körkort och tar studenten i vår. Vi behöver se över vårt nyköpta hus. Renorvera köket står på översta önskeraden... Så det finns hål att stoppa alla slantar i nu.

Jag byter jobb i mars. Börjar jobba på Neo, Huddinge sjukhus och det kommer kräva sitt engagemang det med...

Så det blir bra med ny häst i sommar....skratt....

Ha det så gott.

Kram
Marie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0