10 dagar kunde jag hålla mig....

Jag skulle ju inte rida... eller hålla på med hästar eller något sånt förrän till sommaren... sa jag ju... tio dagar kunde jag hålla mig innan jag tyckte det sög...

Nu glad igen. Åka och hälsa på arab/halvblods valack som är lite busig säger ägaren.. Då blir jag genast intresserad...

Även två islandshästar står på tur för hälsa på...

Ägaren till arab/hbl hästen har för avsikt att sälja honom.. jag är ju inte redo än.... Men måste dock hälsa på honom i alla fall.. Islandshästarna kan vara intressanta för de är just två och min dotter kan rida med mig. skulle vara kul.....

Spännande fortsättning följer....

Galopp galopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0