Superhärlig dag

Idag var jag ute i stallet redan strax efter sju på morgonen... Det är mysigt vara där tidigt på morgonen...
Hästarna stod i mörkret och funderade nog vem jag var... nytt ansikte vid den tiden.. Hästarna fick sin frukost.

Det var bara en häst som skulle ut i hagen.

Hade ju som sagt kollat lite på kartan och tänkte ge mig ut på tur i skogen med Tryggve...
Solen sken när vi gav oss av... Gud vad härligt... Tog turen mot skogen. Tryggve tyckte nog att det var lite läskigt. Gick dock utan protester.. Hittade super mysiga skogsvägar som till slut kom fram till en sjö vi badade i när barnen var små.
Brosjön i Vårsta. Vek av upp skogen igen. Det var läskigt där tyckte Tryggve. Brant på ett ställe så jag fick hoppa av och gå ner. Han klarade det galant. Sedan ut i bostadsomårdets ytterkant.. Gick bra det med.. Vek av ner i skogen igen och hittade en jätte härlig väg tillbaka till stallet.

Sååååå häääärlig ridtur...
Nöjd med stalldagen och pysslade om lilla hjärtat som fick gå ut till hagen med sina kompisar...

Köpte nygräddade kanelbullar och drack kaffe hemma med familjen... Det är det som är livet....

Ha det....

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0